• Bądź na bieżąco! Zapisz się do naszego newslettera!

  • Softeris Agent

Automatyzacja i optymalizacja pracy agentów ubezpieczeniowych

 

System Agent służy do komfortowego zarządzania firmą ubezpieczeniową, magazynowania informacji o klientach czy podpisanych umowach, a także monitorowania płatności (również w postaci rat). Oprogramowanie przypomina o terminach opłat, systematyzuje potrzebne informacje i wyświetla je w odpowiednio spreparowanych tabelach.

W zależności od pakietu, właściciel firmy może zyskać możliwość zapraszania do niej pracowników, przy czym zakupione dla firmy pakiety są aktywne dla wszystkich dopisanych do niej użytkowników. Pakiet podstawowy (basic) jest darmowy, ograniczony jest jednak limitami.

 

Jak działa?

System oparty jest o technologię Softeris Workflow. Jest modularny, a do każdego modułu mamy osobny dostęp. Dzieli się on na podstawowe sekcje, którymi są:

  • Użytkownicy
  • Klienci
  • Płatności
  • Polisy   

Użytkownicy

Moduł "Użytkownicy" służy do rejestrowania swoich pracowników. Z jego poziomu wciskając przycisk "Dodaj" możemy łatwo i sprawnie wpisać ich do rejestru. Wystarczy nadać im login i hasło oraz uzupełnić wszystkie personalia. Warto zaznaczyć, że każdy pracownik zarejestrowany przez właściciela wykupionego konta będzie miał dostęp do wszystkich funkcjonalności bez dodatkowych opłat.

Zamiast opcji "Dodaj", możemy również wygenerować specjalny token, który działa jak zaproszenie. Po wejściu w wygenerowany link i zarejestrowaniu się, nowy agent automatycznie zostanie przydzielony do sekcji użytkowników.

Klienci

W tej sekcji nasi agenci mogą dodawać swoich klientów. Każdy pracownik widzi tylko klientów dodanych przez siebie, z wyjątkiem właściciela firmy, który ma dostęp do wszystkich klientów wszystkich użytkowników. Dodajemy ich również za pomocą przycisku "Dodaj". Tutaj musimy określić typ klienta, wypełnić dane personalne oraz przypisać go do danego agenta. Klient zostaje automatycznie podłączony pod agenta, który go dodał.

Polisy

Jest to najbardziej rozbudowany dział systemu. Mamy tutaj mnogość funkcji i opcji, które ułatwią życie każdego agenta. Można tutaj zarówno wystawiać polisy, jak i skutecznie nimi zarządzać. Po wciśnięciu opcji "Dodaj" ukazuje się interface służący do wystawiania nowych polis. Określamy tam takie rzeczy jak:

  • Klienta
  • Typ polisy
  • Początek oraz koniec polisy
  • Cenę
  • Liczbę rat
  • Przedmiot ubezpieczenia
  • Ubezpieczyciela
  • Wniosek i nr polisy- Nr konta
  • Załącznik (np. Zdjęcie polisy)

Następnie możemy przejść do podsekcji rat. Nasz program na podstawie ceny polisy i jej okresu sam obliczy wartości wszystkich rat i wyświetli je w formie przejrzystej tabeli. Daty płatności będą liczone od dnia wystawienia polisy. Istnieje również możliwość wysłania powiadomienia e-mail zarówno do klienta jak i agenta o wystawieniu polisy.

Płatności

Prawdopodobnie najbardziej przydatna funkcjonalność. Służy do monitorowania płatności oraz m.in. wysyłania powiadomień do klienta o upływającym terminie zapłaty. Po wystawieniu i podpisaniu przez klienta polisy (używając przycisku "Podpisano"), system automatycznie generuje wykaz płatności do tejże sekcji. Możemy teraz wchodząc przez nią monitorować na bieżąco kto i ile ma zapłacić, a także przypomnieć mu o zalegającym zobowiązaniu. Robimy to używając przycisku "Przypomnienie" z menu "Akcje". Tam też znajdują się akcje "Pokaż klienta", "Pokaż polisę" oraz "Zapłacono", które odpowiednio pokazują informacje o kliencie, polisie oraz flagują polisę jako opłaconą.

  • Szczegóły płatności
  • Chmura
  • Dodawanie klienta
  • Dodawanie polisy
  • Generowanie tokena
  • Klienci
  • Użytkownicy
  • Płatności
  • bootstrap image slider
  • Raty w polisie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
slideshow html code by WOWSlider.com v8.8
 

 

Więcej informacji wkrótce.

Rejestracja: https://chmura.softeris.pl