Przejdź do

  • Newsletter

  • Bądź na bieżąco! Zapisz się do naszego newslettera!

  • Softeris Workflow dla PEPCO

Obieg informacji między centralą a sklepami


Klient: PEPCO Poland

  • ogólnopolska sieć sklepów z odzieżą i AGD

 

Sytuacja początkowa

 

  • przesyłanie informacji pomiędzy centralą a sklepami mailem lub telefonicznie
  • brak systemu zgłaszania i przydzielania usterek i zleceń
  • brak elektronicznego obiegu informacji

 

Wdrożenie

 

  • Portal firmowy na platformie Softeris Workflow
  • proces obsługi zgłoszeń serwisowych
  • proces obsługi zleceń
  • eletroniczny obieg informacji dla wielu procesów

 

Rozbudowa

 

  • automatyczne przydzielanie zgłoszeń w oparciu o kategorię
  • automatyczne przypomnienia o nierozwiązanych zgłoszeniach
  • szereg dodatkowych procesów
  • umożliwienie klientowi samodzielnego tworzenia procesów

 

Podsumowanie

 

  • wzrost razem z firmą od 50 sklepów w Polsce do 650 sklepów w Europie
  • 3500 zgłoszeń serwisowych miesięcznie
  • 20 procesów stworzonych przez Softeris
  • 75 procesów stworzonych samodzielnie przez PEPCO
  • 200 aktywnych użytkowników dziennie

 

Kolejne wdrożenia

 

  • wraz z ekspansją sieci umożliwiono dostęp do systemu sklepom ze Słowacji, Czech, Węgier oraz Rumunii
  • inteligentny mechanizm umożliwia równoległą pracę w wielu językach, pokazując np. Słowakom materiały po słowacku, ale umożliwia wspólne agregowanie danych z różnych krajów

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką

Zobacz więcej