Workflow - Obieg dokumentów
Elektroniczny obieg informacji - dokumenty lub zadania są przekazywane od jednego pracownika do następnego, według określonych procedur.
CRM - Zarządzanie kontaktami z klientem
Przyjmowanie zgłoszeń i zapytań od klientów, analiza i reagowanie na nie, odpowiedź do klienta.
ECM - Kompleksowe zarządzanie informacją
Wprowadzanie, zarządzanie, przechowywanie i dostarczanie informacji i dokumentów powiązanych z procesami organizacyjnymi.
BPM - Zarządzanie procesami biznesowymi
Definiowanie procesów biznesowych, przydzielenie uprawnień do poszczególnych zdarzeń, wykonanie i kontrola procesu, informacja o przeterminowaniu, powiadomienia e-mailem lub SMS.
TQM - Kompleksowe zarządzanie jakością
Zaangażowanie pracowników, optymalizacja procesów, w efekcie wzrost zadowolenia klienta.
DMS - System zarządzania dokumentami
Wspólna praca nad dokumentami, możliwość zdefiniowania kto widzi dokument i kto może go edytować.
CMS - System zarządzania treścią
Dodawanie i edycja informacji przez autorów oraz publikacja jej dla wszystkich lub wybranych czytelników.
KB - Baza wiedzy
Rozbudowana baza wiedzy z podziałem na kategorie, zaawansowane możliwości wyszukiwania.